loading...
دانلود نرم افزار و بازی
reza بازدید : 153 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

.

 کاش احساسم درختی بود ، تو در پناه سایه اش بودی

یا مثل شمعی در شبت میسوخت ، تو مست در میخانه اش بودی

.

 کاش احساسم صدایی داشت ، از حال و روزش با تو دم میزد

مثل هزاران دانه برفی ، سرما به جان دشت غم میزد

.

 کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود

یا در سیاهی دو چشمانم ، خاموش نمیگشت و نمی آلود

.

کاش احساسم قلم میگشت ، تا در نهایت جمله ای میشد

یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت ، تا معنی احساس من میشد !

.

 کاش احساسم گلی می بود ، میریخت عطرش را به دامانت

یا مثل یک پروانه پر میزد ، رقصان به روی طاق ایوانت

.

اش احساسم کبوتر بود ، بر بام قلبت آشیان میکرد

از دست تو یک دانه برمیچید ، عشقی به قلبت میهمان میکرد

.

 کاش احساسم درختی بود ، تو در پناه سایه اش بودی

یا مثل شمعی در شبت میسوخت ، تو مست در میخانه اش بودی

.

 کاش احساسم صدایی داشت ، از حال و روزش با تو دم میزد

مثل هزاران دانه برفی ، سرما به جان دشت غم میزد

.

 کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود

یا در سیاهی دو چشمانم ، خاموش نمیگشت و نمی آلود

.

کاش احساسم قلم میگشت ، تا در نهایت جمله ای میشد

یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت ، تا معنی احساس من میشد !

.

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید…

 

.

.

.

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق

هم دعا کن گره تازه نیافزاید عشق

.

قایقی در طلب موج به دریا پیوست

باید از مرگ نترسید ، اگر باید عشق

.

عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم

شاید این بوسه به نفرت برسد ، شاید عشق

.

شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق

.

پیله رنج من ، ابریشم پیراهن شد

شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق !

.

.

.

.

.

غم نگاه آخرت تو لحظه ی خدافظی

گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی

.

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار

چه بی دووم بود قولمون جدا شدیم آخرکار

.

تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم

با رفتنم از این دیار آرزوهامو میکشم

.

کوله بارم پره حسرت ، تو دلم یه دنیا درده

مثل آواره ای تنهام ، تو خیابونی که سرده

.

تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره

آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره

.

.

.

.

.

احساس می کنم ، حسم به تو حسی نوست

احسام برای احساس تو ، شعری نوست

حس می کنم ، حس کرده ای احساس من

احساس حسم حاسد و جنسی نو است

حدسی بزن ، حسم حسود حس کسیت

احساس تو بر حس من ، حدسی نو است

در حس تو ، احساس من محسوس شد

احساس کن حس مرا ، حسی نو است

سحری بکن ای ساحر احساس من

هر حس تو نسبت من ، سحری نو است

مبحوس گشت احساس من از حس تو

حساس کن احساس خود ، فصلی نو است !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وبلاگ ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,969
  • بازدید ماه : 5,958
  • بازدید سال : 37,559
  • بازدید کلی : 196,382